London, United Kingdom
info@telesens.co.uk
+44 20 3432 8178

ІП ТОВ «COSCOM», що надає свої послуги під торгівельною маркою Ucell, є найбільшим оператором мобільного зв’язку, який охоплює власною телекомунікаційною мережею всю територію Республіки Узбекистан.

ІП ТОВ «COSCOM» було засновано в квітні 1996 року як спільне підприємство MCT Telecom Corp. (99.2%) і місцевого партнера (0.8%).

Основним напрямком діяльності підприємства є розвиток сучасної системи стільникового зв’язку в стандарті GSM 900/1800. Компанія пропонує для своїх абонентів увесь спектр пристроїв і послуг для якісного й зручного доступу до мобільного інтернету – це 3G-модеми, смартфони на базі операційної системи Android, планшетні комп’ютери, а також спеціальні тарифи, акції та пакети.

Перша мережа була запущена в місті Самарканд, пізніше мережа охопила всю країну.

«COSCOM» є членом Міжнародної Асоціації GSM з 1997 року й членом Російської Асоціації GSM c 1998 року.

Компанія «COSCOM» першою в Узбекистані запропонувала своїм користувачам послугу міжнародного автоматичного роумінгу в 1998 році. У 2002 році було укладено угоду зі супутниковим оператором Thuraya, що дозволяє абонентам компанії використовувати роумінг-систему, яка має мережеве покриття в більш ніж 100 країнах світу. У 2004 році компанія знову стала першою в області інновацій, запустивши prepaid систему в Узбекистані й отримавши міжнародний сертифікат ISO 9001-2000.

На сьогодні Ucell посідає друге місце за кількістю абонентів в Узбекистані – понад 8 000 000. Велика мережа Ucell охоплює всю країну й забезпечує якісним стільниковим зв’язком практично кожного жителя Узбекистану.

Ucell розвивався в умовах жорсткої конкуренції й, не дивлячись на труднощі, які виникали, компанії вдалося в липні 2009 року стати другим оператором Узбекистана за кількістю абонентів.

Однією з умов успіху компанії Ucell в Узбекистані став вірний принцип, узятий на озброєння керівництвом компанії: Ucell бачить своє призначення в наданні людям якісної та доступної допомоги, щоб вони могли спілкуватися з близькими та друзями на будь-якій відстані.

Бізнес-мета та проблема

Абонентська база Ucell в 2007 році становила близько 400-500 тис. користувачів. Компанія Ucell успішно реалізувала програму завоювання провідних позицій на ринку стільникового зв’язку Узбекистану.

Щоб досягти позиції лідера в умовах жорсткої конкуренції на ринку мобільного зв’язку, компанія Ucell мала забезпечити швидкий та ефективний розвиток пропускної здатності мережі, розширити зону охоплення, якісно поліпшити послуги компанії, впровадити рішення, які підвищили б ефективність усіх гілок свого бізнесу взаєморозрахунків з партнерами-операторами зв’язку, контент-провайдерами – за різні види послуг, що надаються, й типи телекомунікаційного трафіку.

Важлива роль в реалізації цих планів відводилася ефективному забезпеченню бізнеса взаєморозрахунків з операторами зв’язку з урахуванням стрімкого зростання абонентської бази та розширення переліку послуг і сервісів.

Рішення

Успішне співробітництво компанії Ucell і компанії «Телесенс» розвивається з 2007 року, коли була впроваджена в промислову експлуатацію система взаєморозрахунків між операторами зв’язку Tinterconnect (T-IC), розроблена компанією «Телесенс». Система Tinterconnect (T-IC) автоматизує весь процес розрахунків з національними й міжнародними телекомунікаційними компаніями за надані й спожиті послуги, починаючи з обліку трафіку та закінчуючи підготовкою розрахункових і звітних документів. Були успішно проведені курси з навчання роботі з системою персоналу компанії Ucell.

Після освоєння базової функціональності системи Tinterconnect, в процесі активної експлуатації, відбувався її функціональний розвиток. У 2009 році було здійснено поставку додаткової функціональності системи для здійснення взаєморозрахунків щодо вхідного й вихідного трафіку з партнерами з контенту.

Наступним кроком на шляху підвищення ефективності інтерконект-бізнесу Ucell стало впровадження додаткової функціональності деталізованої звірки трафіку на рівні CDR, яка є зручним механізмом для пошуку розбіжностей в даних трафіку операторів і забезпечує знаходження типових причин розбіжності даних трафіку.

Розвивається плідна співпраця компаній: надаються послуги із супроводу системи, виконуються замовні модифікації, спрямовані на підвищення ефективності проведення взаєморозрахунків при наданні нових видів послуг, проводиться навчання персоналу компанії Ucell.

Результати

Основні результати використання Tinterconnect:

  • Система T-IC відповідає всім міжнародним стандартам і вимогам до ведення інтерконнект-бізнесу, про що свідчить успішне здійснення компанією Ucell взаєморозрахунків з національними міжнародними операторами зв’язку.
  • Високий рівень автоматизації виконання технологічних процесів забезпечив мінімізацію трудомісткості й зниження часу на виставлення рахунків партнерам по інтерконекту (до 4-5 разів). Це забезпечило своєчасне отримання доходів і підвищення конкурентоспроможності за рахунок збільшення швидкості прийняття рішень.
  • Використання системи забезпечило підвищення якості управління інтерконнект-бізнесом за рахунок можливості проведення оперативного контролю та аналізу обсягів міжоператорського трафіку (в об’ємному й вартісному вираженні за різними напрямками, послугами і т. ін.). Ведення інформації з взаєморозрахунків між операторами зв’язку (вихідних і розрахункових даних за періодами, аналітичної інформації за будь-який період, балансів із взаєморозрахунків з операторами та ін.) забезпечило можливість щоденної оцінки вартості обробленого трафіку по операторам і прогнозу руху грошових коштів за результатами білінгового періоду.
  • Висока точність, повнота, оперативність розрахунків, зниження «людського фактора» сприяли запобіганню фінансових втрат при взаєморозрахунках з операторами.
  • Можливість гнучкого налаштування системи забезпечує реалізацію всіх правил взаєморозрахунків, які використовуються на міжнародному телекомунікаційному ринку, а також дозволяє втілити в життя будь-яку маркетингову стратегію при укладанні інтерконнект-договорів.
  • Впровадження підсистеми звірки деталізованих даних трафіку дозволило автоматизувати трудомісткий процес порівняльного аналізу великих обсягів даних. Регулярне виконання процедури звірки виставлених рахунків і детальних даних трафіку дозволило мінімізувати фінансові втрати, пов’язані з недоліками обліка й тарифікації трафіку операторами-партнерами.
  • Високий рівень послуг технічного супроводу, що надаються компанією «Телесенс», забезпечує надійність роботи, запобігає виникненню збоїв в технологічному процесі взаєморозрахунків, сприяючи раціональному використанню ІТ-ресурсів Ucell.

 Якщо Ви бажаєте дізнатися більше про проєкт впровадження Tinterconnect в ІП ТОВ «COSCOM» або про інші проєкти компанії «Телесенс», зателефонуйте, будь ласка, за номером: +380 57 756 3041 або напишіть нам: products@telesens.ua.

Архивы