London, United Kingdom
info@telesens.co.uk
+44 20 3432 8178

Телесенс зустрічає свій двадцять перший Новий Рік з оптимізмом – так вважають як ті  співробітники, які працюють тут вже більше десятка років, так і ті, хто нещодавно приєднався до дружнього колективу. Підставою для оптимізму є успіх компанії, досягнутий в 2019  році та розпочаті структурні перетворення. «Зміни давно назріли, – говорить Максим Врюкало, екс-директор компанії, який наприкінці року передав кермо влади Олесі Ульяновій і тепер очолює один з виробничих департаментів. – Ми розуміли, що разом із розвитком наших традиційних продуктів для автоматизації бізнесу операторів зв’язку необхідно шукати нові ніші, тому пішли в сторону сучасних технологій – мікросервісної архітектури, інтеграції з Salesforce, автоматизованого розгортання рішень (CI/CD), залишаючись при цьому в домені корпоративних рішень. Наступного року ми плануємо посилити наші позиції у сфері рішень для масових споживачів, тому будемо приділяти більше уваги сучасним технологіям створення веб- і мобільних додатків. Вчитися доведеться всім!».

Новий директор компанії, Олеся Ульянова, прийшла в Телесенс з суміжної галузі проведення бізнес-тренінгів. Маючи за плечима солідні технічні та управлінські знання, досвід керівництва власним центром навчання, роботи в Харківському ІТ-кластері, а також навички успішного коуча і фасилітатора, вона внесла в розмірене життя компанії багато нововведень. Або, точніше, підірвала її зсередини, змусивши кружляти в прискореному темпі – нові формати нарад, нова оргструктура, нові люди, нові завдання. Якраз напередодні новорічних свят Олеся підбиває підсумки перших 100 днів на посаді директора, і вони вражають: за цей час вдалося сформувати команду менеджерів для проведення перетворень в компанії, провести ряд важливих переговорів з клієнтами й партнерами, побувати в Казахстані з виступом на конференції з інформаційної безпеки, сформувати концепцію підготовки молодих кадрів і набрати перших стажерів до відділу тестування, відремонтувати й оснастити новими меблями приміщення відділу продажів, відділу тестування й одну з переговорних. Ремонт офісу з чисто побутового заходу, що чинить багато незручностей, перетворився на символ змін і став для співробітників приводом проявити свою креативність і бачення дизайну оновлених приміщень.

Директор з персоналу, Галина Леженіна, планує почати новий 2020 рік з новою системою управління людськими ресурсами. «Ми довго вибирали і зупинилися на українському продукті HURMA. Зараз ми займаємося налаштуванням системи й введенням даних. Продукт радує нас своїми можливостями, – каже Галина. – Оскільки компанія планує розширення сфери діяльності та ріст персоналу, ми хочемо забезпечити максимальну зручність як рекрутерам, так і співробітникам компанії – тепер кожен зможе управляти своїми персональними даними в системі самостійно, використовуючи особистий кабінет». Минулого року персонал істотно оновився, проте, середній час роботи в компанії залишається одним з найвищих у галузі. Це обумовлено не лише специфікою продуктової розробки, але й турботою про співробітників. «Ми всі ці роки дотримуємося принципу «Телесенс – це люди», і такий підхід виправдовує себе», – підкреслює Галина.

У команді менеджерів, крім директора, також з’явилися два нових співробітника: керівник продуктового напрямку підтримки інтерконнект-бізнесу Володимир Палагін і директор з продажів Олександр Коваленко. Олександр планує будувати систему активних продажів, виходити на нові географічні ринки й розширювати спектр продуктів і послуг компанії, зокрема, виведення на ринок нового продукту Ring Business Tones (T-RBT). Начальник відділу продажів телекомунікаційних рішень Шаміль Назіпов розповідає про досягнення року, що минає: «Зараз наші продукти експлуатуються в одинадцяти телекомах України, Білорусі, Казахстану та Узбекистану. Незважаючи на загальний спад галузі, всі клієнти демонструють зацікавленість у наших рішеннях і постійно надсилають нові запити на розвиток – це не дивно, адже саме завдяки нашим продуктам їм вдається працювати ефективніше й швидко адаптуватися до змін бізнес-середовища. Цьому року ми розробили рішення для прийому мобільних платежів, для інтеграції з системами Revenue Assurance, для підтримки A2P комунікацій за допомогою СМС-повідомлень і багато інших корисних функцій. Також ми брали участь в конференціях Carrier Community та Capacity, де брали участь у круглому столі з розвитку систем для Інтернету речей і М2М-комунікацій».

Останнього робочого дня 2019 року голова ради директорів компанії Едуард Рубін виступив перед колективом з лекцією про прогнози вчених-футурологів. «Майбутнє тільки здається фантастичним, – сказав він. – Коли ми починали працювати в 1998 році, Pentium III з тактовою частотою 1.4 ГГц і оперативною пам’яттю 640 Мб здавався дивом техніки. Чи могли ми уявити, що через 20 років кожен буде носити в кишені незрівнянно більш потужний пристрій? Отже, маємо шанс не тільки побачити, як збуваються найсміливіші прогнози, а й внести свій внесок в їх здійснення». Едуард привітав з Новим Роком та Різдвом усіх співробітників, клієнтів і партнерів компанії та побажав усім міцного здоров’я та нових успіхів.

Архивы