London, United Kingdom
info@telesens.co.uk
+44 20 3432 8178

Сучасне рішення для послуги Ring Back Tone

Ми розробили нову комплексну платформу для надання послуги RBT з відкритою розширюваною архітектурою.

Трохи історії

Послуга RBT з’явилася та стала популярною ще на початку 2000-х років. Вона  ґрунтувалася на технологіях того часу, коли про мобільні додатки ще ніхто й не чув. Кожен оператор зв’язку дав їй свою назву, а користувачі найчастіше називали просто «музика замість гудків». Ця послуга набула широкого розповсюдження починаючи з мереж, побудованих на базі технологій другого покоління 2G.

Еволюція мереж мобільного зв’язку для підтримки технологій 3G, а потім і 4G привела до серйозної модернізації базових мереж операторів і появи нових послуг і методів їх просування та продажу абонентам. Платформи для надання послуги RBT змінювалися в основному за рахунок нарощування структури систем шляхом додавання нових модулів, проміжних шарів без кардинальної зміни архітектури платформ.

До того ж, ці нарощування велися в різних напрямках, паралельно створювалися: підтримка нових технологій базових мереж, нові підходи маркетингу й продажу послуг, нові інформаційні системи для обліку послуг та обслуговування абонентів і т. ін. Після декількох хвиль таких модернізацій самі платформи стали занадто складними, зросла вартість їх супроводу та експлуатації, виросли терміни запуску нових послуг.

Відповідь на сучасні виклики часу: настав час замінити платформу RBT

Всі ці зміни призвели до того, що зараз спосіб надання послуги RBT не відповідає очікуванням абонентів, які звикли до месенджерів та мобільних додатків, і люди стали відмовлятися від неї. У той же час, можливість слухати музику замість гудків для багатьох є дуже привабливою.

Наша нова платформа дозволяє надавати більше голосових сервісів і здійснювати їх гнучке налаштування. Це допоможе повернути популярність послуги RBT і отримувати більше доходів за рахунок Value Added Services (послуги, що дає додатковий прибуток).

З боку абонентів головними вимогами до надання послуги RBT є такі:

  • Спрощення управління послугою, зокрема, за допомогою мобільних додатків і доступу до послуги через месенджери (Omni-channel marketing);
  • Гнучкі можливості для оплати (гнучкі форми оплати, акції, оплата бонусами, RBT в складі пакетів і т. ін.);
  • Нові можливості старої послуги. Наприклад, можливість замінити гудки як вхідних, так і вихідних дзвінків власної підбіркою декількох мелодій, використовувати послугу RBT як інформаційний та рекламний канал.

Оператори також хотіли б отримувати більше за рахунок послуги RBT, серед основних очікувань такі:

  • Підвищення ARPU (Average Monthly Recurring Revenue Per User або середній щомісячний дохід на клієнта). Для цього потрібно урізноманітнити послугу й поліпшити її споживчі властивості;
  • Зниження витрат на експлуатацію продукту, забезпечення масштабування при нарощуванні продуктивності при зростанні навантаження, зниження термінів і витрат при запуску нових послуг і продуктів для абонентів. Цього можна досягти, використовуючи сучасні підходи при розробці ПЗ;
  • Підтримка нових мережевих технологій і стандартів: 3G / 4G / 5G, включаючи кодеки високої якості, архітектуру IMS, онлайн тарифікацію;
  • Підтримка сучасних вимог до архітектури – віртуальне розгортання, масштабування, Virtual Network Functions (VNF) / Network Functions Virtualization (VFN), моніторинг та ін. А також гнучкі можливості по інтеграції з інфраструктурою оператора і його партнерів;
  • Відповідність вимогам маркетингу, таким як включення послуги RBT до складу пакетів або акцій, підключення anti-RBT, можливість ввести гнучкі форми оплати, наприклад, оплату бонусами, використання RBT як рекламного та інформаційного каналу.

 

Архивы