London, United Kingdom
info@telesens.co.uk
+44 20 3432 8178

Telesens став одним з організаторів інтерактивного онлайн проєкту #e_овації.

Карантин, введений через коронавирус, вплинув не лише на бізнес. Культурна сфера зазнала серйозних втрат, і фінансові труднощі – лише їх невелика частина. Зараз артисти практично позбавлені можливості виступати.

Щоб допомогти артистам і глядачам зустрітися онлайні, Telesens бере участь в організації проєкту #e_овації. Його мета – створити платформу, де зможуть реалізуватися люди мистецтва.

Ідейними натхненниками та співорганізаторами нового проєкту стали перший заступник генерального директора Харківського національного академічного театру опери та балету ім. М. В. Лисенка/ХНАТОБ/СхідOpera Ігор Тулузов і голова ради директорів Telesens Едуард Рубін.

«Про те, що через карантин у артистів починається депресія, мені розповів Ігор Тулузов, з яким ми давно знайомі, – поділився Рубін. – Ми шукали можливість допомогти артистам саморелізуватися, підключилася креативна група «Філософія свята». Ми багато дискутували й знайшли рішення. Пандемія й карантин жодним чином не мають зачіпати мистецтво, яке є невід’ємною складовою національної ідентичності нації. Воно створюється для нас, воно очищає і зцілює душі, підтримує нас в нелегкі часи. Ми всі потребуємо його, а сьогодні воно потребує нашої підтримки. Коли весь світ йде в онлайн, бізнес повинен підтримати театр», – упевнений він.

Щоб залучити ширшу аудиторію, а не тільки завзятих театралів, для проекту #е_овації створили YouTube канал.

21 травня відбувся перший прямий ефір проєкту. Академічний театр відмовився від своїх стандартних форматів, новий продукт об’єднав гумор та іронію, креатив класики й сучасності, інтерактивні можливості, які дають нові технології. Використовуються різні локації. Ведучий – на сцені оперного театру, перед порожнім залом для глядачів. Артисти виконують номери в найнесподіваніших місцях: сімейна пара артистів балету – біля свого будинку, оперний співак – на майданчику театрального буфету.

Старт був успішним, вже повним ходом йде підготовка до наступного ефіру. Організатори впевнені, що проєкт продовжить існування й після закінчення карантину й допоможе популяризувати класичне мистецтво серед молоді, зробить харківських артистів впізнаваними в усьому світі.

Архивы