London, United Kingdom
info@telesens.co.uk
+44 20 3432 8178

Value-Added Services (VAS)це ефективний спосіб монетизації відносин, створення додаткової цінності для клієнтів і нових потоків доходу для бізнесу. Досягається це шляхом створення партнерської системи відносин у рамках надання додаткових послуг, і корпоративне програмне забезпечення відіграє тут чимало не ключову роль.

Важко заперечувати силу цифрових платформ у наданні користувачам VAS. Банки, телекомунікаційні компанії, страховики та інші компанії з великими групами клієнтів шукають способи уніфікувати процеси, повʼязані із VAS.

Існують певні ризики під час впровадження VAS, наприклад, задовга інтеграція. Також проблеми з підтримкою клієнтів або виставленням рахунків здатні обмежити кількість доступних VAS, що робить їх менш персоналізованими, а отже й релевантними.

Тому корпоративна програма для керування Value-Added Services повинна полегшувати та, при змозі, прискорювати ці процеси.

З цією думкою ми колись взялися за створення простої у використанні й уніфікованої системи управління VAS. Так ми розробили високоцінний цифровий продукт для телеком-галузіTelesens Content Proxy Platform (T-CPP).

Це програмне забезпечення, яке органічно інтегрується у власний маркетинг компаній, що його використовують.

Мета наших розробників полягала в тому, щоб обмежити зусилля компаній-партнерів зменшеною кількістю інтеграцій та керувати VAS у найлегший спосіб.

Таким чином безпосередні користувачі Telesens Content Proxy Platform мають змогу:

  • легко інтегруватися із контент-провайдерами;
  • керувати послугами та абонентами;
  • провадити процеси, пов’язані з активацією/деактивацією/налаштуванням послуги як на обладнанні оператора, так і на платформах постачальників VAS послуг.

Платформа T-CPP приймає запити від абонентів на підключення (активацію) та деактивацію послуг з різних каналів (SMS, API/HTTP).

Які завдання вирішує Content Proxy Platform?

  1. Створює сервіс управління підписками VAS, які надають сторонні провайдери абонентам Оператора.
  2. Зберігає продуктові каталоги (сервіси, тарифи, правила).
  3. Зберігає профілі абонентів (статус передплат на послуги, історію транзакцій).
  4. Організовує взаємодію абонентів та провайдерів різними каналами.
  5. Взаємодіє із системами Оператора зв’язку.

Принцип роботи Content Proxy Platform

→ Приймає запити на підключення послуг.

→ Працює з різними каналами, реєструє запити та передає їх провайдерам послуг.

→ В обов’язковому порядку перевіряється тарифний план абонента на допустимість користування послугою.

→ У разі потреби відтворює активацію на елементах мережі оператора, наприклад, HLR/HSS (домашній регістр розташування/сервер абонентських даних).

→ У міру виконання Абонент інформується про результат.

Рішення для побудови та модернізації мереж, економічні, високопродуктивні та легко адаптовані.

Архітектура Telesens Content Proxy Platform:

  • Модульна архітектура SOA.
Сервісно-орієнтована архітектура (Service-oriented architecture)модульний підхід до розробки програмного забезпечення. Але це не технологія, а спосіб проектування й організації інформаційної архітектури та бізнес-функціональності.
  • Розгортання у віртуальному оточенні.
  • Вертикальна та горизонтальна масштабованість.
  • Надійність та доступність шляхом резервування за схемою N+1.
N+1 — це схема резервування елементів, що забезпечує максимальну надійність роботи Дата-центру.
  • Інтеграція із зовнішніми системами за інтерфейсами на основі протоколу HTTP (REST, SOAP).
Протокол передачі гіпертексту (HTTP) — це набір правил передачі файлів: тексту, зображень, звуку, відео та інших мультимедіа.

Логічна архітектура платформи

Система Telesens Content Proxy Platform дозволяє відстежувати більше даних про уподобання клієнтів, автоматизує та уніфікує роботу з Value Added Services, зберігаючи та повідомляючи про доходи Операторів.

Архивы