Value-Added Services (VAS) — це ефективний спосіб монетизації відносин, створення додаткової цінності для клієнтів і нових потоків доходу — для бізнесу. Досягається це шляхом створення партнерської системи відносин у рамках надання додаткових послуг, і корпоративне програмне забезпечення відіграє тут чимало не ключову роль.
Важко заперечувати силу цифрових платформ у наданні користувачам VAS. Банки, телекомунікаційні компанії, страховики та інші компанії з великими групами клієнтів шукають способи уніфікувати процеси, повʼязані із VAS.
Існують певні ризики під час впровадження VAS, наприклад, задовга інтеграція. Також проблеми з підтримкою клієнтів або виставленням рахунків здатні обмежити кількість доступних VAS, що робить їх менш персоналізованими, а отже й релевантними.
Тому корпоративна програма для керування Value-Added Services повинна полегшувати та, при змозі, прискорювати ці процеси.
З цією думкою ми колись взялися за створення простої у використанні й уніфікованої системи управління VAS. Так ми розробили високоцінний цифровий продукт для телеком-галузі — Telesens Content Proxy Platform (T-CPP).
Це програмне забезпечення, яке органічно інтегрується у власний маркетинг компаній, що його використовують.
Мета наших розробників полягала в тому, щоб обмежити зусилля компаній-партнерів зменшеною кількістю інтеграцій та керувати VAS у найлегший спосіб.
Таким чином безпосередні користувачі Telesens Content Proxy Platform мають змогу:
- легко інтегруватися із контент-провайдерами;
- керувати послугами та абонентами;
- провадити процеси, пов’язані з активацією/деактивацією/налаштуванням послуги як на обладнанні оператора, так і на платформах постачальників VAS послуг.
Платформа T-CPP приймає запити від абонентів на підключення (активацію) та деактивацію послуг з різних каналів (SMS, API/HTTP).
Які завдання вирішує Content Proxy Platform?
- Створює сервіс управління підписками VAS, які надають сторонні провайдери абонентам Оператора.
- Зберігає продуктові каталоги (сервіси, тарифи, правила).
- Зберігає профілі абонентів (статус передплат на послуги, історію транзакцій).
- Організовує взаємодію абонентів та провайдерів різними каналами.
- Взаємодіє із системами Оператора зв’язку.
Принцип роботи Content Proxy Platform
→ Приймає запити на підключення послуг.
→ Працює з різними каналами, реєструє запити та передає їх провайдерам послуг.
→ В обов’язковому порядку перевіряється тарифний план абонента на допустимість користування послугою.
→ У разі потреби відтворює активацію на елементах мережі оператора, наприклад, HLR/HSS (домашній регістр розташування/сервер абонентських даних).
→ У міру виконання Абонент інформується про результат.
Рішення для побудови та модернізації мереж, економічні, високопродуктивні та легко адаптовані.
Архітектура Telesens Content Proxy Platform:
- Модульна архітектура SOA.
Сервісно-орієнтована архітектура (Service-oriented architecture) — модульний підхід до розробки програмного забезпечення. Але це не технологія, а спосіб проектування й організації інформаційної архітектури та бізнес-функціональності.
- Розгортання у віртуальному оточенні.
- Вертикальна та горизонтальна масштабованість.
- Надійність та доступність шляхом резервування за схемою N+1.
N+1 — це схема резервування елементів, що забезпечує максимальну надійність роботи Дата-центру.
- Інтеграція із зовнішніми системами за інтерфейсами на основі протоколу HTTP (REST, SOAP).
Протокол передачі гіпертексту (HTTP) — це набір правил передачі файлів: тексту, зображень, звуку, відео та інших мультимедіа.
Логічна архітектура платформи
Система Telesens Content Proxy Platform дозволяє відстежувати більше даних про уподобання клієнтів, автоматизує та уніфікує роботу з Value Added Services, зберігаючи та повідомляючи про доходи Операторів.