London, United Kingdom
info@telesens.co.uk
+44 20 3432 8178

Щоб отримувати максимальні переваги від впровадження Value-Added services та підвищувати свою конкурентоспроможність, телеком-бізнесу необхідний грамотний менеджмент. Найефективніший спосіб керувати VAS – це платформи. Якісна та ефективна платформа має надавати різноманітний функціонал і, відповідно, створювати можливості для всіх категорій людей, які стикаються з VAS.

Якщо ви ще не визначилися зі стратегією керування VAS, рекомендуємо прочитати Як керувати Value-Added Services: огляд платформи Телесенс. В ній ми оглянули Telesens Content Proxy Platform (T-CPP), яка розроблена з метою полегшення зусиль при керуванні VAS.

В даній статті ми детальніше розглянемо основні можливості, які дана платформа дає операторам, провайдерам і абонентам.

Крім тих можливостей, які ми розглянули в минулій статті, додаткові переваги Content Proxy Platform (CPP) полягають у наданні даних, що доповнюють і полегшують основні бізнес-процеси:

  • Інформація про підписки на послуги.
  • Одноразова та періодична тарифікація послуг згідно з тарифами та правилами.
  • Звітність від послуг.
  • Контроль доступу до платформи.
  • Моніторинг взаємодії всіх учасників.

Є три категорії, на які орієнтована Telesens Content Proxy Platform. Телеком-бізнес, представниками якого є оператори, та ті, з ким йому життєво важливо налаштувати ефективний взаємозвʼязок – провайдери та абоненти.

1. Оператори.

Оператор забезпечує посередницьку функцію підключення і робить все можливе, щоб ця функція була виконана.

Які можливості надає CPP для операторів?

  • Ведення бази даних передплатників VAS послуг.
  • Управління профілями із боку інформаційних систем Оператора.
  • Ведення продуктового каталогу.
  • Інтеграція з системами оператора для активації послуги.
  • Одноразова та періодична тарифікація користування VAS послугами.
  • Формування CDR-файлу.
  • Зберігання та доступ до історії транзакцій та повідомлень.
  • Настроювання шаблонів повідомлень абонентам.
  • Управління VAS провайдерами – підключення до платформи, керування доступом.
  • Обслуговування запитів абонентів.
  • Надання звітів, необхідних для взаєморозрахунків із провайдерами.

2. Провайдери.

Як правило, постачальники послуг – окрема організація, яка надає послуги абонентам оператора на підставі договору між постачальником та оператором.

Також оператор може виступати як провайдер послуг.

Провайдер надає послуги та стежить за їхньою якістю, працює з помилками і впроваджує поліпшення. Кінцевий користувач має контракт саме із постачальником послуг.

Які можливості надає CPP для провайдерів?

  • Продаж послуг через різні канали.
  • Сповіщення про активацію/деактивацію послуг абонентом.
  • Оповіщення про зміну статусу абонента в білінгу: блокування або вимкнення.
  • Повідомлення про зміну MSISDN абонентом.
MSISDN (Mobile Subscriber Integrated Services Digital Number) – присвоєний SIM-карті телефонний номер абонента. Призначений для здійснення та приймання викликів. Використовується для ідентифікації абонента при наданні більшості послуг.
  • Веб-інтерфейс для керування сервісами для контент-провайдерів.
  • Надсилання та перевірка One time password.
  • Формування звітів щодо використання сервісів провайдера.

3. Абоненти.

Кінцеві споживачі послуг.

Які можливості надає CPP для абонентів?

  • Активація та деактивація VAS сервісів.
  • Підписка на одноразові та регулярні послуги.
  • Оповіщення про активацію підписки та зміну її стану.
  • Використання промокодів (балів лояльності).
  • Отримання інформації про статус передплати.

За допомогою платформ, бізнес може налаштувати ефективну роботу провайдерів та операторів, і моніторити поведінку абонентів. Іноді навіть передбачаючи її.

CPP відстежує більше даних про уподобання клієнтів. Це дозволяє задовольнити їхні індивідуальні потреби та, відповідно, збільшити прибутковість бізнесу.

Таким чином, система Telesens Content Proxy Platform гарантує збільшення прибутків.

Архивы